perjantai 24. toukokuuta 2013

Danceeee

Jeejee, taas on yksi vuosi takana tanssissa! Viime viikonloppuna oli siis kevätnäytös Seinäjoen kaupunginteatterilla. Tosiaan, olin tällä kertaa vain _yhdessä_ tanssissa mukana, koska lopetin muut tanssit joulun jälkeen. Nyt on sitten aikaa muuhunkin.. Edelleen kyllä aion jatkaa taas syksyllä tuota showjazzia :)

Kauhean pitkää juttua tästä ei tule, koska ei tullut niin julkaisukelpoisia kuvia, mutta tässä nyt jotain tanssiin liittyvää pitkästä aikaa :D Tavoitteena kun on vähän kertoilla kaikesta mistä olen luvannutkin (eläimet, musiikki, tanssi).


Tuosta nyt näkee myös tanssimme vaatetuksen. Eli siis meillä oli jazz-biisi, jota nyt en osaa kuvailla muuten kuin että siinä oli PALJON piruetteja :D

Koko näytöksen aiheena oli vuosiluvut. Meidän tanssi oli 1990-luvun biisi, ja sen nimi oli Primitive. 


Jazz-tossut :D




Tällaisia kuvia tällä kertaa :D 



Vielä viikko koulua niin sitten ansaitulle kesälomalle! 
Voin vielä tässä lopuksi mainita, että olen taas jälleen kerran menossa Eric Saaden keikalle! Eric tulee siis Vaasaan, oikeastaan Mustasaareen 20.7, joten siihenkään ei ole enää pitkä aika, <3

MUTTA sitä ennen; olen menossa 16.6 Tukholmaan RIX FM FESTIVAALEILLE, jossa esiintyy mm. Danny Saucedo, Anton Ewald, Ulrik Munther, David Lindgren, Robin Stjernberg ja Olly Murs! Mulla kävi niiiin hyvä tuuri, tuola on kaikki mun lemppari ruotsalaiset, paitsi Eric, mutta se ei haittaa. :) Nyt vain innolla odottelemaan!

Loppuun vielä Ericiltä uusi, aivan ihana kesäbiisi <3



Hyvää kesäloman alkua! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti