perjantai 27. heinäkuuta 2012

"Huoneremontti"

Eli siis, en tiedä voiko tätä huonerempaksi sanoa, mutta sanonpahan nyt ;D Oon siis saanut mun huoneen nyt sellaseen ihanaan kuntoon, johon oon nytte tyytyväinen ;D Ja tällä "remontilla" tarkoitan siis näitä ihania julisteitani! Ja tottakai julisteiden tulo ei lopu, mutta kunhan nyt näytän ensimmäisen kerran, millainen huoneeni on ;)


Vasemman puoleisessa ovessa mooonta One Direction kuvaa ja julisteita, alhaalla ja ylhäällä Justin Bieberiä. Oikean puoleisessa ovessa Eric Saadea =) Tuosta oven yläpuolella olevasta hyllystä roikkoo Ericin keikalta saadut kaulanauhat. Seinällä on Justinin keikan mainosjuliste ja tietysti pääsylippu ;) Sitten tuosta peilistä näkyy kajarit, millä sitten kuuntelen näitä ;D Lisäksi niiden yläpuolella on...


...tämä, eli Ericin keikasta tehty taulu =) Siinä on mun ottamia kuvia, pääsylippu, ja keskellä lista kaikista lauluista jotka Eric lauloi. Tämän taulun vasemmalla puolella on...

...nämä ;D Eli Ericin keikkajuliste ja Demistä tullut juliste =) Ja tietysti mun ihana Eric-nalleni ;D P.s. onhan mulla tuollanen "oikeakin" I <3 Eric Saade -paita ;D

Tässä oli siis tällanen pikkupostaus. Kuvia tosiaan on about 240 ;) Tähän on kyllä käytetty aikaa, nimittäin jokainen on ensin etsitty, ostettu, leikattu ja lopuksi teipattu ;D On kyllä luvassa enemmänkin julisteita, mutta mihin niitä enää tunkis, kun äiti ei anna laittaa? ;D


5 kommenttia:

  1. Vähä upee toi Pop Explosion taulu!!! Ikävä.. <3 Ps. Toi sun ja Saade-auton kuva on mun ottama... :DD

    terveisin JENNIII

    VastaaPoista
  2. ooo vitsi miten kiva ! ja mistä sä oot noi kaikki maholliset kuvat & julisteet Ericist repässy ? :o *kateellinen* okeiokei, on mullaki osa noist :D Ja MISTÄ toi juliste on mikä on tos keskellä mis Ericil on toi hattu päässä ? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon tulostanu noista suurimman osan ;D Mut ny en tajuu mitä julistetta tarkotat, mutta tuos oves oleva hattu pääs juliste on Miss Mixistä noin vuosi sitten ja sitte toi toinen on Pop Explosionin kiertue juliste jonka ostin Tukholman keikalta =)

      Poista