sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Keikka lähestyyy!

Ah, siitä tuntuu olevan niin hetken, kun hehkutin sitä, että keikkaan on enää 100 yötä, hah ;D Nyt siihen on enää 20 YÖTÄ!
Olen siis menossa 28.4 Eric Saaden keikalle Tukholmaan, joka tuntuu aivan epätodelliselta! En voi uskoa että suurin unelmani toteutuu!
Lähdemme sinne 27.4 Laivalla Turusta, ja olemme sitten seuraavana aamuna Tukholmassa. Suunnitelmien mukaan pitäisi jäädä sitten heti jonottamaan illalla klo 19 alkavaa keikkaa ;D Eli noin 9 tunnin odotus.. Mitä nyt ei tekisi eturivipaikan eteen.. Onhan mulla VIP-lippu, mutta, jonottaminen on kivaa! Saa nähdä myös uusia kavereita, joiden kanssa olen jo jutellutkin. Keikasta tulee kyllä ikimuistoinen!

Näin jo untaki viime yönä että olin keikalla.. Se oli jotain aivan taivaallistaaaaa! Mutta.. olin kolmannessa rivissä >:/ Niin ei saa tapahtua ;D

Tässä vähän alkufiilistelyä, tätä siis luvassa! Tämä video on kyseisen kiertueen ensimmäisesta kohteesta, Helsingborgista 30.3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti